مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-22پزشكي

هشدار فرماندار اراک در خصوص بروز موج پنجم کرونا


فرماندار اراک نسبت به بروز موج پنجم کرونا با شرایط سخت تر از قبل هشدار داد.

- فرماندار اراک گفت: عادی انگاری مجدد شهروندان نسبت به ویروس کرونا، زمینه ایجاد موج پنجم را با شرایط سخت تر از قبل فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسین بختیاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان اراک پس از فراز و نشیب های مختلف در موج چهارم این بیماری به وضعیت قابل قبولی رسیده اما عادی انگاری ها در مقابل این ویروس پرخطر زیاد شده که این امر خطر جدی است.

وی بیان کرد: در موج چهارم بیماری کووید 19، تعداد مبتلایان در اراک از مرز 800 نفر در روز هم گذشت اما هم اکنون این تعداد کاهشی شده است.

فرماندار اراک ادامه داد: خطر ویروس کرونا همچنان جدی و با توجه به جهش این ویروس از گذشته بیشتر است و نیاز است مردم همچنان و با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و به هیچ عنوان در خارج از منازل بدون ماسک حاضر نشوند و از هرگونه تجمع، دورهمی و شرکت در آیین های جشن و عزا خودداری کنند.

بختیاری تصریح کرد: بحث عادی انگاری به ویروس کرونا در مناطق حاشیه و روستاهای شهرستان اراک بیشتر از مرکز شهر است و انتظار است حساسیت نسبت به این بیماری در همه نقاط بالا باشد تا مجدد گرفتار موج دیگری نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار اراک در خصوص بروز موج پنجم کرونا

هشدار فرماندار اراک در خصوص بروز موج پنجم کرونا