مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-21اقتصادي

بنگاه های املاک دلال مسکن، پلمب شدند


دادستان زنجان از پلمب بنگاه های مشاور املاک که نقش دلالی را در بازار مسکن زنجان داشتند، خبر داد و گفت: مقرر شد مشاوران املاک جدیدی در گلشهر ایجاد و یا منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای با مقابله با تخلفات در حوزه مسکن اقدامات بسیاری صورت گرفته است.

دادستان زنجان از پلمب بنگاه های مشاور املاک که نقش دلالی را در بازار مسکن زنجان داشتند، خبر داد و گفت: مقرر شد مشاوران املاک جدیدی در گلشهر ایجاد و یا منتقل شود، چراکه بستر دلالی در این بخش از شهر بالا بوده و سبب ایجاد نوسان قیمت در بازار زمین و مسکن می شود.

وی با اشاره به اصلاح کمیسیون ماده 101 تصریح کرد: فرآیند نادرستی که جریان داشت سبب تضییع حقوق عمومی شده بود که با اصلاح آن، صدها میلیارد تومان ثروت در شهرداری ها تثبیت شد، همچنین شهرداری ها مکلف شدند برای دارایی های خود سند تک برگی دریافت کنند.

کرمی در ادامه به پرونده شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: در این پرونده 24 نفر محکوم شدند و ما حکم برائتی مشاهده نکردیم، این افراد بر اساس روند پرونده از خدمت در پست های دولتی منع شده و حتی برخی که هیات علمی هم بودند، تعلیق شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های املاک دلال مسکن، پلمب شدند

بنگاه های املاک دلال مسکن، پلمب شدند