مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-21فرهنگي

آخرین وضعیت اکران انیمیشنی درباره شهید چمران


فیلم بلند انیمیشن «رهایی از بهشت» محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح با محوریت زندگی شهید دکتر مصطفی چمران هم زمان با سالگرد شهادت ایشان در آستانه اکران قرار گرفت.

- فیلم بلند انیمیشن رهایی از بهشت محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح با محوریت زندگی شهید دکتر مصطفی چمران هم زمان با سالگرد شهادت ایشان در آستانه اکران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این خصوص علی اسکویی کارگردان این اثر با اشاره به علت ساخت فیلم با محوریت شهید چمران گفت : شخصیت دکتر چمران جزء شخصیت های معاصری بود که همواره زوایای دراماتیک جذابی برای من داشت و کمتر شخصیت واقعی می شود، پیدا کرد که زندگی پرتلاطم و پیچیده ای با موقعیت های جذاب همانند دکتر چمران داشته باشد از طرف دیگر به دنبال شخصیتی برای قصه می گشتم که بتواند اتصالی میان جهان اسطوره و داستان با همه لطایف و زیبایی هایش در مقابل واقعی با همه سختی ها و مصائبش برقرار کند و دکتر چمران شخصیت بسیار مناسبی برای این نو ع روایت بود.

فیلم رهایی از بهشت درواقع فیلمی در ستایش داستان گویی است جایی که انسان در گیرودار حقایق و پیچیدگی های زندگی معاصر به جهان ذهنی خود یعنی جهان داستان پناه می برد و این گونه اسطوره ها پدیدار می شوند تا انسان را برای ادامه دادن این مسیر پیچیده آماده سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اکران انیمیشنی درباره شهید چمران

آخرین وضعیت اکران انیمیشنی درباره شهید چمران