مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-21ورزشي

حضور ایران در مسابقات اسکی روی آب قهرمانی آسیا


رییس انجمن اسکی روی آب ایران و نایب رییس کنفدراسیون آسیا گفت: اگر مسابقات آسیایی در سال 2021 برگزار شود، قطعا تیم ملی کشورمان با قدرت در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا مهرصادقی درباره برگزاری مسابقات اسکی روی آب، عنوان کرد: شیوع بیماری هستیم.

خوشبختانه نتیجه خوبی از اعتماد به زنان گرفته ایم بطوریکه در مسابقات آسیایی 2017 تایوان سهم بانوان در کسب مدال بیشتر از آقایان بود و دو مدال طلا و نقره را خانم های ما بدست آوردند .

در بعد بین المللی هم از 4 داور خانم که دارای مدرک بین المللی هستند بهره مند هستیم و در مجموع شرایط مناسبی را در این حوزه تجربه کرده ایم.

برترین ها به تیم ملی تزریق می شوند وی همچنین از برگزاری مسابقات سراسری و انتخابی تیم ملی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در صورت کاهش پیدا کردن کرونا قطعا در نیمه دوم سال مسابقات کشوری و سراسری آقایان و بانوان در هر دو بخش قایق و کیبل اسکی را برگزار می کنیم.

مسلما از رقابت های انتخابی، نفرات برتر و آماده را به اردوی تیم ملی تزریق می کنیم و با یک تیم قدرتمند و مهیا گام به رقابت های بین المللی و قاره ای خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در مسابقات اسکی روی آب قهرمانی آسیا

حضور ایران در مسابقات اسکی روی آب قهرمانی آسیا