مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-21فرهنگي

نمایشگاهی از وعده ها!


خانه هنرمندان اصفهان تا هشتم تیرماه، میزبان نمایشگاهی از آثار هنرمندان کارتونیست، با موضوع وعده وعیدها و شعارهای تو خالی است.

- ایسنا/اصفهان خانه هنرمندان اصفهان تا هشتم تیرماه، میزبان نمایشگاهی از آثار هنرمندان کارتونیست، با موضوع وعده وعیدها و شعارهای تو خالی است.

پیام پورفلاح، مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان، با اعلام این خبر به ایسنا گفت: خانه کاریکاتور اصفهان در برنامه های سال جاری خود، رویدادی فصلی به نام فصل کارتون را تعریف کرده و هدفش از اجرای آن نیز، تولید آثار فاخر، ایجاد حس رقابت بین هنرمندان و کشف استعدادهای جوان است.

وی ادامه داد: موضوعاتی که در هر فصل این رویداد به آن پرداخته می شود، منبعث از دغدغه ها و مسائل روز است؛ به همین دلیل برای فصل نخست، با توجه به برگزارای انتخابات، موضوع وعده و وعید را انتخاب کردیم؛ معمولا نامزدهای انتخابات در این برهه شعارهایی را می دهند که تعدادی از آن ها هرگز رنگ واقعیت به خود نمی گیرد و پرداختن به این مسئله از نگاه کارتون، در قالب یک رویداد، حرکتی بدیع بود.

پورفلاح تصریح کرد: با وجود زمان کمی که از اعلام فراخوان تا پایان مهلت ارسال اثر در نظر گرفته بودیم، 129 اثر از 52 هنرمند به دبیرخانه فصل کارتون رسید و مهناز یزدانی، منصوره دهقانی و مجتبی حیدرپناه، سه تن از کارتونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی از وعده ها!

نمایشگاهی از وعده ها!