مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-21سياسي

قدرشناس اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور هستیم


رییس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در چهارمحال و بختیاری در پی حضور حماسی مردم در انتخابات پیام تشکری صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام سید احمد موسوی رییس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در چهارمحال و بختیاری در پی حضور حماسی مردم استان در انتخابات پیام تشکری صادر کرد.

در این پیام آمده است: حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که درس مردم سالاری دینی برای کشورهای منطقه و دنیاست، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.

مشارکت کم نظیر در انتخابات پس از گذشت بیش از 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران میسر نمی گردید، مگر در سایه اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور به مدت 4 سال، که جای قدرشناسی و خشوع بسیار در مقابل مردم دارد.

رهنمودهای مقام معظم رهبری که همواره راهگشای شرایط سخت کشور بوده است، این بار ضمن ایجاد فضای آزاد تبلیغات، نامزدهای محترم و هواداران ایشان مشارکت حداکثری را از هر گرایش سیاسی، قومیت، نژاد، زبان، مذهب در کنار آرامش و امنیت انتخاب فراهم آورد.

این اعتماد و اعتقاد عمومی را به انقلاب اسلامی، و به رهبر عزیزمان تبریک عرض میکنم و این پیروزی خجسته را به هم استانی های عزیزمان تبریک عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرشناس اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور هستیم

قدرشناس اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور هستیم