مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-21بين الملل

یورش صهیونیست ها به ساکنان محله الشیخ جراح


نیروهای رژیم صهیونیستی شنبه شب بار دیگر به ساکنان فلسطینی در محله «الشیخ جراح» در مرکز شهر قدس اشغالی و حامیان آنها حمله کردند.

- نیروهای رژیم صهیونیستی شنبه شب بار دیگر به ساکنان فلسطینی در محله الشیخ جراح در مرکز شهر قدس اشغالی و حامیان آنها حمله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شاهدان عینی اعلام کردند، نیروهای رژیم اشغالگر مانع حضور اهالی محله الشیخ جراح در میدان ها با استفاده از باتوم شدند و حامیان ساکنان فلسطینی این محله و خبرنگاران را نیز با زور از محله خارج کردند.

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند، نیروهای رژیم صهیونیستی به یکی از منازل پس از شکستن درب آن، یورش برده و به اهالی آن خانه حمله کردند.

پیشتر تعدادی از شهرک نشین ها با اسپری فلفل به ساکنان محله الشیخ جراح و حامیان آنها حمله کردند، همزمان نیروهای ارتش اشغالگر حامیان ساکنان الشیخ جراح را با زور از محله بیرون کرده و مانع از تجمع ساکنان آن شده و همچنین آنها به کادر درمان و خبرنگاران نیز اجازه حضور در این محله را ندادند.

28 خانواده فلسطینی که از سال 1956 در محله الشیخ جراح سکونت دارند، با خطر تخلیه منازل خود مواجه هستند.

جمعیت های شهرک نشین اسراییلی مدعی هستند که این منازل در منطقه ای ساخته شدند که مالکیت آنها پیش از سال 1948 به یهودیان بازمی گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش صهیونیست ها به ساکنان محله الشیخ جراح

یورش صهیونیست ها به ساکنان محله الشیخ جراح