مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-21سياسي

ابطال آراء 6 نامزد شورای شهر ملایر صحت ندارد


عضو هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان بیان کرد: انتشار هر خبری در فضای مجازی مبنی بر ابطال آراء شش نامزد شورای شهر ملایر صحت نداشته و کذب است.

- ایسنا/همدان عضو هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان بیان کرد: انتشار هر خبری در فضای مجازی مبنی بر ابطال آراء شش نامزد شورای شهر ملایر صحت نداشته و کذب است.

دکتر هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز هیچ بررسی از سوی هیئت نظارت در زمینه تخلفات انتخاباتی انجام نشده و با توجه به تعداد زیاد نامزدهای شاکی، بررسی ادعاهایی مبنی بر تخلفات انتخاباتی زمان بر است.

وی به ضرورت ارائه مستندات معتبر توسط نامزدهای شاکی اشاره و تصریح کرد: همه این اسناد جمع آوری و به دقت بررسی می شوند و در صورت اثبات تخلف انتخاباتی به طور قطع از سوی هیئت نظارت با نامزدهای متخلف برخورد خواهد شد.

بیگی نژاد با بیان اینکه تعداد زیادی از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی ملایر ادعاهایی مبنی بر بررسی تخلفات انتخاباتی را دارند، گفت: پس از جمع آوری مستندات، پایان هفته جاری جلسه هیئت نظارت و گروه بازرسی تشکیل و تصمیم نهایی اعلام می شود اما انتشار هر خبری در فضای مجازی مبنی بر ابطال آراء شش نامزد شورای شهر صحت نداشته و کذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال آراء 6 نامزد شورای شهر ملایر صحت ندارد

ابطال آراء 6 نامزد شورای شهر ملایر صحت ندارد