مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-20سياسي

روزنامه ها یک روز پس از معرفی رییس جمهور هشتم


با انتخاب سیدابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری کشور، تیتر و تصویر اصلی صفحه نخست اغلب روزنامه ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 1400 اختصاص دارد که بعضا با گزارش های تحلیلی نیز همراه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس روزنامه شرق در گزارشی با تیتر سوالی رییسی می تواند کابینه فراجناحی تشکیل دهد؟ به همراه گزارش های دیگری با عناوین واکنش بازار به رییس تازه و رییسی و دیپلماسی به آغاز ریاست جمهوری ابراهیم رییسی در دولت سیزدهم ایران پرداخته است.

روزنامه شهروند نیز تیتر مرد شماره هشت را برای گزارش خود انتخاب کرده و به سوابق انقلابی، اجرایی و علمی سید ابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهور ایران پرداخته است.

ملت، پیروز بزرگ انتخابات / هیچ مانعی نتوانست بر عزم مردم فائق آید و رییسی با 18 میلیون رییس جمهور شد از جمله عناوینی است که روزنامه کیهان برای اخبار و گزارش های خود با موضوع انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرده است.

روزنامه آرمان ملی نیز اولویت های رییس جمهور منتخب را مورد بررسی قرار داده و تیتر از امروز برای آن 70 درصد اعتمادسازی کنید را برای گزارش خود انتخاب کرده است.

سلام بر ابراهیم نیز تیتر اصلی روزنامه آفتاب یزد است که در گزارشی به اولویت های اول دولت جدید پرداخته و مقابله با فساد، حل مشکل معیشت مردم و واکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه ها یک روز پس از معرفی رییس جمهور هشتم

روزنامه ها یک روز پس از معرفی رییس جمهور هشتم