مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-20سياسي

شورای ششم بندرعباس تلفیقی از تجربه و جوانی است/در انتخاب شهردار دخالت نمی کنم


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: امیدوارم شاهد حضور چهره هایی در راس امور شهرداری باشیم که خون و انگیزه جدید را تزریق کرده و به مشکلات کنونی که گریبانگیر شهروندان شده است، - ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: امیدوارم شاهد حضور چهره هایی در راس امور شهرداری باشیم که خون و انگیزه جدید را تزریق کرده و به مشکلات کنونی که گریبانگیر شهروندان شده است، خاتمه دهند.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با توجه به اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس، تصریح کرد: امیدوارم تعامل، همدلی و وفاق در شورای ششم بیشتر از گذشته دیده شود و همین امر سبب وحدت رویه و در نتیجه بهبود وضعیت شهر بندرعباس شود.

وی با بیان اینکه در ترکیب یازده نفره شورای اسلامی شهر بندرعباس شاهد حضور چهره های با تجربه در کنار جوان، متخصص و خوش نام هستیم، اظهار کرد: امیدوارم هر یازده عضو در ابتدای کار با وحدت و همدلی فعالیت خود را شروع و در چهار سال تداوم یابد و این وحدت را در انتخاب شهردار شاهد باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه شهرداری که با رأی موافق هر یازده عضو انتخاب شود با قدرت و توان بیشتری خدمت خواهد کرد، افزود: قطعا مجمع نمایندگان هرمزگان در تعامل با شورای شهر بندرعباس به عنوان یک کلانشهر خواهد بود و از هر کمک و همراهی برای توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم بندرعباس تلفیقی از تجربه و جوانی است/در انتخاب شهردار دخالت نمی کنم

شورای ششم بندرعباس تلفیقی از تجربه و جوانی است/در انتخاب شهردار دخالت نمی کنم