مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-20سياسي

مشارکت 55 درصدی نهاوندی ها در انتخابات


مردم نهاوند مانند همیشه با حضور گسترده خود حماسه خلق کردند و با وجود همه مشکلات در انتخابات حضور پرشوری داشتند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مردم نهاوند مانند همیشه با حضور گسترده خود حماسه خلق کردند و با وجود همه مشکلات در انتخابات حضور پرشوری داشتند.

مراد ناصری یکشنبه 30 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود شرایط کرونایی، به خوبی پروتکل ها رعایت و انتخابات با نشاطی در شهرستان برگزار شد و در شهرستان نهاوند مشارکت بیش از 55 درصد را شاهد بودیم.

وی افزود: از همه کسانی که در برگزاری انتخابات تلاش کردند، تشکر و قدردانی می کنیم و به لطف خدا حضور مردم را در پای صندوق های رأی دیدیم که باعث ناامیدی دشمنان شد.

ناصری با اشاره به اینکه نتیجه اعتماد و حضور مردم در پای صندوق های رأی باعث ایحاد حماسه دیگری در نهاوند شد، ادامه داد: هر کاندیدایی که در انتخابات شرکت کرد، پیروز انتخابات است و همه آنها عامل ایجاد حماسه مدنظر رهبر معظم انقلاب هستند و از همه آنها تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم نهاوند مانند همیشه حماسه آفرینی کردند و مشارکت آنها همیشه در انتخابات زبانزد بوده است، گفت: بر هر ایرانی در هر جایگاهی فرض و واجب است که در انتخابات شرکت کند، انتخابات یکی از اهداف و محورهای اصلی انقلاب و از تأکیدات امام(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 55 درصدی نهاوندی ها در انتخابات

مشارکت 55 درصدی نهاوندی ها در انتخابات