مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 02:502021-06-19سياسي

جشن میلاد امام رضا(ع) در بیش از 50 محله تهران برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان تهران از برگزاری کاروان شادی ویژه میلاد امام رضا (ع) به همت 30 بقعه متبرکه در بیش از 50 محله تهران خبر داد.

- حجت الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برپایی برنامه های متنوع در بقاع متبرکه استان تهران همزمان با دهه کرامت، از برگزاری جشن و شادی خیابانی به دلیل شیوع کرونا و جلوگیری از تجمع خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، در آستانه میلاد امام رضا (ع) که این کشور متعلق به ایشان است، کاروان شادی در سطح شهر تهران با پخش مولودی و شعرخوانی این ایام را جشن می گیرد.

وی با بیان اینکه جشن کرامت توسط بیش از 30 بقاع متبرکه استان تهران برگزار می شود، افزود: بقاع متبرکه استان تهران از شهریار و حسن آباد تا بهارستان، پاکدشت و دماوند، برنامه نسیم کرامت را برگزار می کنند و از روز گذشته این کاروان های شادی ویژه ایام ولادت امام هشتم شیعیان به سطح شهر آمدند و به اجرای برنامه پرداختند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه یک کاروان شادی نیز در شب میلاد امام هشتم در میدان امام حسین (ع) با حضور جمعی از مردم در میدان امام حسین (ع) تهران برپا می شود، درباره سایر محله هایی که کاروان شادی تا میلاد امام رضا (ع) در آنجا برگزار می شود، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد امام رضا(ع) در بیش از 50 محله تهران برگزار می شود

جشن میلاد امام رضا(ع) در بیش از 50 محله تهران برگزار می شود