مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-19سياسي

حضور حماسی مردم در انتخابات بصیرت دینی و انقلابی را به نمایش گذاشت


رییس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان ضمن قدردانی از گیلانیان برای حضور پرشور در انتخابات، گفت: این حضور حماسی بصیرت دینی و انقلابی را به نمایش گذاشت.

- ، حجت الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی رییس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان در پیامی از حضور آگاهانه و پرشور حماسی گیلانیان در انتخابات روز جمعه تقدیر تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است؛ 28 خرداد 1400 تجلی حضور امتی است که در تبعیت از امام و مقتدای خود و با تأسی از شهیدان والا مقام دیار میرزا کوچک، برگ زرین دیگری را در تاریخ مجاهدات مردم ایران و گیلان رقم زدند.

به رغم همه دشمنی و کینه توزی ها و دعوت به تحریم انتخابات؛ با حضور و مشارکت گسترده خود در پای صندوق های رأی، با تأیید و پاسداشت مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأکید بر اهمیت توجه به سرنوشت کشور و مردم سالاری دینی ضمن محکوم کردن استکبار جهانی و عمال پلید داخلی، بصیرت دینی و انقلابی خود را به رخ کشیده تا ایرانی مقتدر، قوی و سربلند را به نمایش گذارند.

جای دارد به شکرانه این حضور حماسی و ملی، جبین بر خاک گذارده و سجده شکر بر لطف و عنایت حضرت حق به جای آورد.

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از آحاد مردم غیور و همیشه در صحنه گیلان در خلق حماسه شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام نموده؛ این پیروزی و جشن بزرگ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی مردم در انتخابات بصیرت دینی و انقلابی را به نمایش گذاشت

حضور حماسی مردم در انتخابات بصیرت دینی و انقلابی را به نمایش گذاشت