مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-19دانش

رویای تحصیل در ایتالیا دست یافتنی است


ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی است که سالانه تعداد زیادی دانشجو از سراسر دنیا در آن مشغول به تحصیل می شوند اما چرا بیشتر افراد این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند؟ - خبرگزاری مهر ، پاسخ بسیار ساده است؛ سطح آموزشی عالی ایتالیا موجب گرایش بسیاری از نخبگان و دانشجویان خارجی به تحصیل در این کشور شده است.

کشور ایتالیا یک محل زندگی و تحصیل ایده آل برای دانشجویان خارجی است و می توان یک زندگی رویایی و مقرون به صرفه را در این کشور تجربه کرد.

آنچه تحصیل در ایتالیا برایتان به ارمغان می آورد تحصیل در دانشگاه های دولتی ایتالیا، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت؛ به طور مثال: امکان تحصیل مطابق استانداردهای جهانی که مدرک آن ها در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است امکان سفر بدون ویزا به سراسر کشورهای اروپایی امکان گرفتن بورسیه های تحصیلی دانشگاهی و منطقه ای برای دانشجویان کم درآمد بورسیه های تحصیلی بی نظیر و فرصت های مالی عالی برای همه ی دانشجویان شهریه ی ارزان قیمت بین 300 تا 2000 یورو برای خانواده های کم درآمد حق کار حدوداً 20 ساعت در هفته فرصت ادامه ی تحصیل در دانشگاه های اروپا آب و هوای فوق العاده فرهنگ غنی و مدرن اگر نمی دانید با چه راه و روشی برای تحصیل در ایتالیا اقدام کنید… برای اینکه بتوانید در دانشگاه های ایتالیا پذیرش بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای تحصیل در ایتالیا دست یافتنی است

رویای تحصیل در ایتالیا دست یافتنی است