مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-19اقتصادي

مراقب پیام های جعلی درباره بنزین باشید


مدتی است که پیامک هایی از سوی افراد سودجو درباره کارت هوشمند سوخت و مقدار سهمیه به مالکان خودروهای شخصی ارسال می شود که لازم است افراد در این باره هوشیاری کامل داشته باشند و از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی و بانکی، - ارسال پیامک و نیز پرداخت وجه به آدرس های نامعتبر و جعلی خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام هایی هم چون اطلاع رسانی در مورد میزان سهمیه سوخت و یا راه های افزایش سهمیه، دریافت کارت سوخت بیشتر و پیام هایی از این قبیل تماما جعلی بوده و هیچ اعتباری ندارد و مردم باید هوشیار باشند و بدانند که اطلاع رسانی در این موارد تنها از سمت منابع معتبر صورت می گیرد.

به تازگی نیز شرکت پخش فراورده های نفتی اطلاعیه ای در این باره صادر و اعلام کرد که پورتال اطلاع رسانی به آدرس www.

niopdc.

ir یا تماس با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره 09627 بهترین راه اطلاع از وضعیت سهمیه و یا صدور کارت سوخت است و هرگونه پیام و یا ایجاد ارتباط خارج از راه های ارتباطی مورد نظر، تأیید نمی شود.

برای دریافت کارت المثنی چه باید کرد؟ صدور کارت سوخت هوشمند المثنی فقط از طریق دفاتر پلیس +10 مقدور است، زیرا افراد سودجو با هدف دستیابی به اطلاعات شخصی و کارت بانکی و کلاهبرداری از هموطنان و سوء استفاده های احتمالی اقدام به ایجاد سایت های غیرمجاز کرده اند؛ بنابراین کسانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب پیام های جعلی درباره بنزین باشید

مراقب پیام های جعلی درباره بنزین باشید