مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 19:302021-06-18سياسي

دستگیری 27 متهم تخلف انتخاباتی در قزوین


دادستان عمومی و انقلاب آبیک قزوین گفت: 27 متهم در قالب 20 پرونده در رابطه با تخلفات انتخاباتی روز جاری (28 خردادماه) در این شهرستان دستگیر شدند.

سعید احمدزاده جمعه شب با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه قضایی آبیک براساس وظایف ذاتی و نظارت همه جانبه خود بر فرآیند انتخاباتی توانست 13 پرونده تخلف (با داشتن 20 متهم) در خصوص حامیان کاندیداها و هفت پرونده نیز در رابطه با خود کاندیداها تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه در خصوص این متهمان انتخاباتی، 2 نفر تحت نظر قرار دارند، اظهار داشت: هفت دستگاه خودرو از ابتدای امروز تاکنون نیز در رابطه با تخلفات صورت گرفته انتخاباتی توقیف شده که براساس قانون باید سیر مراحل لازم را سپری کنند تا تصمیم گیری شود.

احمدزاده به صدور 49 مورد تذکر کتبی و بیان 38 مورد تذکر شفاهی در خصوص تخلفات انتخاباتی این شهرستان اشاره و یادآور شد: نحوه کار به این شکل بود که تمامی اعضای شورای تامین و نظارت در سطح شهرستان فعال بوده و بر فرآیند انتخاباتی رصد و نظارت داشتند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تذکرات و یا قرار احضار صورت می گرفت.

به گفته این مقام قضایی، در حاشیه دستگیری متهمان یاد شده، هفت مورد ماسک تبلیغاتی، مقداری وجه نقد و خودکارهای تبلیغاتی نیز در شعبه های اخذ رای کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 27 متهم تخلف انتخاباتی در قزوین

دستگیری 27 متهم تخلف انتخاباتی در قزوین