مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-18سياسي

مشارکت حماسه ساز مردم استان سمنان/ هستیم بر عهدی که بستیم


با اینکه ساعت از 24 نیز گذشته هنوز برخی مساجد و پایگاه های اخذ رای در سطح استان سمنان مملو از جمعیت است و این نشان از حضور پرشور مردم در انتخابات دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشان می دهد خوشبختانه علی رغم شلوغی شعب، فاصله گذاری اجتماعی خوبی در درون حوزه ها برقرار است و تعرفه های رأی هنوز به اندازه جمعیت موجود بوده و کم نزده است و مسئولان ستاد انتخابات اعلام کرده که تمهیدات لازم را اندیشیده اند.

مشارکت بالای مردم مردم استان سمنان هنوز ساعت 20 نشده مشارکت را از مرز 50 درصد هم عبور داده اند اما هنوز آمار رسمی اعلامی همان 40 درصد اعلام شده در ساعت 19 است از سوی دیگر مشاهدات خبرنگار مهر و صحبت با مسئولان شعب نشان می دهد احتمالاً مشارکت مردم بالای 60 و در برخی نقاط مانند شاهرود حتی بیش از 75 درصد باشد.

در شاهرود اما آمار مشارکت تا ساعت 23 بالغ بر 56 درصد اعلام شده است.

مردم در مسجد عابدینیه و المهدی (عج) سمنان هنوز در صف ایستاده اند مسجد رسول (ص) و مساجد قرآن و جواد الائمه شاهرود همچنان شلوغ است و مردم پشت درب ایستاده اند تا نوبتشان شود.

خودروها همچنین در مقابل این مساجد راه را کاملاً بند آورده اند از دامغان نیز خبر می رسد در شعبی مانند حسینیه ابوالفضل (ع) هنوز مردم در صف ایستاده و شناسنامه در دست دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حماسه ساز مردم استان سمنان/ هستیم بر عهدی که بستیم

مشارکت حماسه ساز مردم استان سمنان/ هستیم بر عهدی که بستیم