مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-18سياسي

هیچکس از شرکت در انتخابات باز نماند/ حتی یک رای نیز اهمیت دارد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه امیدواریم هیچکس از شرکت در انتخابات باز نماند، گفت: حتی یک رای نیز اهمیت بالایی دارد.

- مستقر در ستاد انتخاباتی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر جمعه در بازدید از ستاد انتخاباتی آذربایجان شرقی با قدردانی از مردم استان به خاطر مشارکت در انتخابات اظهار داشت: صبح امروز شاهد وجود مشکلات کارت های الکترونیکی در سطح کشور بودیم اما هم اکنون مشکلی در این زمینه نبوده و انتخابات در سطح استان بدون مشکل ادامه دارد.

وی همچنین از مسئولان ستادهای انتخاباتی استان و دست اندرکاران انتخابات در تمامی شعب استان قدردانی کرد و گفت: از برخی شعب گزارش شده است که دست اندرکاران انتخابات، پای صندوق رأی، این سوال را از مراجعان می پرسند که خواستار رأی دادن در انتخابات شورا یا ریاست جمهوری هستند که باید توجه داشت هر کس در شعب حضور می یابد، برای شرکت در هر دو انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه امیدواریم هیچکس از شرکت در انتخابات باز نماند، گفت: حتی یک رأی نیز اهمیت دارد و باید توجه داشت اگر آمار حضور و مشارکت مردم آذربایجان شرقی در انتخابات زیاد باشد، می توان مطالبه بیشتری از رییس جمهور آینده داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکس از شرکت در انتخابات باز نماند/ حتی یک رای نیز اهمیت دارد

هیچکس از شرکت در انتخابات باز نماند/ حتی یک رای نیز اهمیت دارد