مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-18سياسي

مشارکت بالا باعث همکاری میدان و دیپلماسی می شود


امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید بر حضوری حداکثری دارند، گفت: مشارکت بالا باعث همکاری میدان و دیپلماسی می شود.

- ، آیت الله حسینی بوشهری ظهر جمعه در خطبه نماز جمعه که در مصلای قدس قم برگزار شد، گفت: یکی از راه های درمان بیماری های اخلاقی و روحی به خود آمدن و متوجه شدن است؛ یعنی از جانب خداوند عنایتی به انسان شود که از خواب غفلت بیدار شود و در تاریخ نیز افرادی را داشته با تلاوت یک آیه متحول و از خواب قفل بیدار شدند.

امام جمعه قم با بیان اینکه انسان باید از خداوند بخواهد، معلمی که انسانی شایسته و وارسته است را در مسیر او و چراغ راه اش قرار دهد، زیرا این دومین راه است، بیان کرد: دشمن می تواند شفابخش و علاج کننده بیماری اخلاقی ما باشد؛ زیرا دشمن به خاطر دشمنی که دارد جست وجو می کند که عیب ها را پیدا و در معرض دید دیگران قرار دهد و آن زمان که نقاط ضعف را پیدا می کنیم و می توانیم آن را درمان کنیم و امیرالمؤمنین (ع) نیز در این رابطه می فرماید: دشمنان گاهی سود رسانی بیشتری نسبت به دوستان و برادران دارند.

خطیب این هفته نماز جمعه قم با اشاره به اینکه عنصر چهارم نیز درس گرفتن از حوادث تاریخ است، بیان کرد: توجه به اینکه چه عواملی باعث شدن که گذشتگان در سیاهی و باتلاق گرفتار شوند بسیار مفید است و تاریخ گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالا باعث همکاری میدان و دیپلماسی می شود

مشارکت بالا باعث همکاری میدان و دیپلماسی می شود