مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-18سياسي

شعب اخذ رأی کاشان 14 درصد افزایش یافته است/پیش بینی 24 صندوق سیار


شعب اخذ رأی در کاشان با توجه به شیوع کرونا، 14 درصد نسبت به انتخابات گذشته افزایش یافته است و شرایط مناسبی برای اخذ رأی از واجدان شرایط وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی ظهر جمعه پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در بخش های چهارگانه شهرستان کاشان 13 صندوق سیار، بخش های مرکزی سه صندوق، برزک و نیاسر دو صندوق و بخش قمصر نیز 6 صندوق سیار پیش بینی شده است.

وی افزود: برای تأمین سلامت برگزاری انتخابات، 288 بازرس ثابت، 18 سربازرس و سه بازرس ویژه وزرات کشور به همراه اعضای این هیئت نظارت بر تبلیغات، اخذ رأی، شمارش و نتایج آن را در این شهرستان با دقت پیگیری می کنند.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از تجمع در شعب و رعایت پروتکل های بهداشتی به کار بسته ایم، گفت: تاکنون شرایط مناسبی در این ارتباط شاهد بوده ایم و در 281 شعبه کاشان، اخذ رأی با رعایت بهداشت و با امنیت کامل در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: شعب اخذ رأی در کاشان با توجه به شیوع کرونا 14 درصد افزایش یافته است و شرایط مناسبی برای اخذ رأی از واجدان شرایط وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب اخذ رأی کاشان 14 درصد افزایش یافته است/پیش بینی 24 صندوق سیار

شعب اخذ رأی کاشان 14 درصد افزایش یافته است/پیش بینی 24 صندوق سیار