مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-18سياسي

رییس ستاد انتخابات کشور: در صورت ایجاد مشکل، شعب آفلاین رای اخذ کنند


ما اعلام کرده ایم که سه نفر از نامزدها رسما انصراف داده اند و چهار نامزد حضور دارند پس لیست هایی که جز این چهار نامزد هستند، اعتبار ندارد و مردم به آنها توجه نکنند.

- ما اعلام کرده ایم که سه نفر از نامزدها رسما انصراف داده اند و چهار نامزد حضور دارند پس لیست هایی که جز این چهار نامزد هستند، اعتبار ندارد و مردم به آنها توجه نکنند.

به مراجع قضایی اعلام کرده ایم که با کسانی که این شاعیات را مطرح کرده اند برخورد کنند.

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: به استانداران و فرمانداران ابلاغ میکنم در هر نقطه ای اگر مشکل فنی پیش آمد و امکان آنلاین شدن نیست، آفلاین از مردم رای بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال عرف در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: از ابتدای صبح مردم با شور و شعور وارد انتخابات شده اند، ولی در ابتدای کار به لحاظ فنی اشکالاتی در یک درصد از شعب پیش آمد و به دستور وزیر کشور این شعب از حالت انلاین به افلاین رفت با این حال تعدادی از مردم معطل شده اند.

وی ادامه داد: من همینجا به استانداران و فرمانداران ابلاغ میکنم در هر نقطه ای اگر مشکل فنی پیش آمد و امکان آنلاین شدن نیست، آفلاین از مردم رای بگیرند.

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در فضای مجازی لیست های منتشر می شود، گفت: ما اعلام کرده ایم که سه نفر از نامزدها رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات کشور: در صورت ایجاد مشکل، شعب آفلاین رای اخذ کنند

رییس ستاد انتخابات کشور: در صورت ایجاد مشکل، شعب آفلاین رای اخذ کنند