مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-18سياسي

در صورت مشکل دستگاه های الکترونیکی، رای گیری دستی انجام می شود


در صورت مشکل دستگاه های الکترونیکی، رای گیری دستی انجام می شود - بندرعباس - فرماندار بندرعباس گفت: در صورت مشکل دستگاه های الکترونیکی، رای گیری دستی انجام می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز الله کناری صبح جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان داشت: در خصوص مشکلات برخی دستگاه های الکترونیکی اخذ رای انتخابات شورای شهر بندرعباس، افزود: با وجود تست شدن دستگاه های الکترونیکی، برخی دستگاه ها دچار مشکل شدند که در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه به شعب اخذ رای اعلام شده تا رفع مشکل دستگاه ها، رای گیری به صورت دستی انجام شود، اضافه کرد: خوشبختانه در تمامی شعب اخذ رای شاهد استقبال گسترده مردم هستیم.

کناری افزود: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم و نیاز هست که انتخابات پرشوری داشته باشیم، لذا جهت اطمینان خاطر شهروندان بندرعباسی، بابت حفظ جان و سلامت شان از صبح روز گذشته با همکاری آتش نشانی و مرکز بهداشت شروع به ضد عفونی و گند زدایی شعب کردیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن یک پکیج اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای هر یک از اعضای شعب و مقدار ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز جهت استفاده احتمالی رای دهندگان تعبیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت مشکل دستگاه های الکترونیکی، رای گیری دستی انجام می شود

در صورت مشکل دستگاه های الکترونیکی، رای گیری دستی انجام می شود