مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-18سياسي

شرکت در انتخابات عبادتی الهی است


رییس حوزه های علمیه استان خوزستان شرکت در انتخابات را عبادتی الهی عنوان کرد و گفت: مردم برای شرکت در انتخابات کوتاهی نکنند.

- ، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز جمعه شرکت در انتخابات را عبادتی الهی عنوان کرد و گفت: خدا را شاکرم که توفیق شرکت در این عبادت الهی را نصیب بنده کرد تا بتوانم به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنم.

وی افزود: از همه مردم استان خوزستان و سراسر ایران خواهشمندم که با استفاده از این فرصت و ضمن عمل به عبادت الهی، وظیفه شرعی و دینی که به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای وطن ادای احترام کنند زیرا مشارکت در انتخابات 1400 راهی برای ادامه راه خونین شهدا محسوب می شود.

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: مردم خوزستان و ملت ایران باید به آینده امیدوار باشند و با انتخابات فرد اصلح و مدیر و مدبر به عنوان رییس جمهور شاهد رفع مشکلات اقتصادی که به دلیل ضعف مدیریتی و… که بر مردم تحمیل شده است، باشیم.

رییس حوزه های علمیه خوزستان تصریح کرد: همچنین با انتخاب افراد شایسته برای شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس شایسته سالاری و به دور از قومیت گرایی می توانیم به آبادانی شهر و روستای خود کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات عبادتی الهی است

شرکت در انتخابات عبادتی الهی است