مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-17سياسي

با انتخاب درست آینده کشور در اختیار افراد اصلح قرار می گیرد


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز به خصوص مباحث اقتصادی و مبارزه با فساد جزو اولویت های نخست کشور است، گفت: امروز با انتخاب درستی که توسط مردم انجام می شود، - ایسنا/اصفهان مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز به خصوص مباحث اقتصادی و مبارزه با فساد جزو اولویت های نخست کشور است، گفت: امروز با انتخاب درستی که توسط مردم انجام می شود، آینده و سرنوشت کشور در اختیار افراد اصلح قرار می گیرد.

بهروز مهدلو صبح امروز (جمعه- 28 خرداد ماه) در ساعات ابتدای رای گیری با حضور خود در شعبه اخذ رای خواجو در گفت وگو با ایسنا و با تبریک این ایام، اظهار کرد: امروز روز سرنوشت سازی برای کشورمان است و ما سرنوشت چهار سال آینده خود و آینده کشورمان را رقم می زنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز به خصوص مباحث اقتصادی و مبارزه با فساد جزو اولویت های نخست کشور است، ابرازامیدواری کرد: با انتخاب درستی که توسط مردم انجام می شود و آینده و سرنوشت کشور در اختیار افراد اصلح قرار گیرد و بتوانیم به پیروزی بزرگی برسیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات و احساس تکلیف آنها، گفت: حضور مردم در این انتخابات بسیار تاثیرگذار است و همان گونه که مقام رهبری فرمودند، حضور حداکثری در انتخابات یک موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انتخاب درست آینده کشور در اختیار افراد اصلح قرار می گیرد

با انتخاب درست آینده کشور در اختیار افراد اصلح قرار می گیرد