مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-17اقتصادي

جهاددانشگاهی در طرح توسعه مشاغل خانگی موفق عمل کرده است


فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، از نمایشگاه مد و لباس در جهاد دانشگاهی ایلام که به همت پیشرانان و متقاضیان رشته خیاطی طرح ملی مشاغل خانگی در حال برگزاری است ، - بازدید کرد.

دکتر سارا فلاحی در بازدید از نمایشگاه مد و لباس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: اینکه 70 درصد از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی را زنان تشکیل می دهند نشان دهنده ی این است که زنان کمبود منابع، نداشتن بازار فروش، کمبود آموزش های مرتبط با اشتغال را دارند که بیشتر این افراد را زنان ساکن در روستاها تشکیل داده است.

وی با اشاره به اینکه اگر زنان بیمه شوند میزان تولید را افزایش می دهند، خاطر نشان کرد: خیاطی یکی از مشاغل خانگی پرسابقه است و نیازمند تجهیزات زیادی هم نیست.

اگر این طرح بتواند زنجیره ارزش و در واقع بازار فروش را مهیا کند این شغل دیگر به عنوان شغلی فرسایش جسمانی با درامد اندک محسوب نمی شود.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در حین بازدید از غرفه ی خلاقیت و ایده پردازی خیاطان گفت: خلاقیت و ایده های نو باعث جذب مخاطب در بازار فروش می شود و این به معنای سودآوری برای صاحب ایده و خیاط است.

فلاحی به طرح ملی مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: این طرح می تواند از تولیدکننده حمایت کند و از جهتی حمایت از تولیدکنندگان باعث رونق صنعت تولید و پوشاک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در طرح توسعه مشاغل خانگی موفق عمل کرده است

جهاددانشگاهی در طرح توسعه مشاغل خانگی موفق عمل کرده است