مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-17سياسي

هیاهوی پسماندهای تبلیغاتی بر دیوار شهر


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برای انتخابات 28 خرداد بامداد امروزبه پایان رسید و اکنون با وجود سکوت شهر و آرامش ستادهای انتخاباتی، - هیاهوی پسماندهای تبلیغاتی بر در دیوار شهر همچنان به چشم می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: غروب دیروز چهارشنبه تبلیغات به ویژه در حوزه شوراهای شهری به اوج رسید و خیابان ها و حتی کوچه های منتهی به ستادهای انتخاباتی عکس باران شدند، پوستر و کارت های کوچک تبلیغاتی بین خودروهای عبوری پخش شد و برخی هم برای داشتن سرعت عمل بیشتر، از ترافیک سوء استفاده کرده و پوسترهای تبلیغاتی را به داخل خودرو پرت می کردند.

امروز پنجشنبه است، ستادهای انتخاباتی آرام گرفته اند اما دیوارها و میادین، همچنان سخنگو هستند، انگار که قانون گریزی برای ورود به پارلمان شهری، خوب جواب می دهد.

کرونا و فضای مجازی هم نتوانستند بر تبلیغات سنتی چیره شوند، چسباندن عکس و پوستر بر هر جای ممکن چهره شهر را تا حدودی استرس زا کرده است، برخی تیرهای چراغ برق و دیوارها با دست نوشته های نازیبا و درشت، بار سنگین تبلیغات کثیف را به دوش می گیرند و در برخی مکان ها نیز انواع پوسترهای رنگارنگ تبلیغاتی راه تنفس را بر دیوارهای شهر بسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهوی پسماندهای تبلیغاتی بر دیوار شهر

هیاهوی پسماندهای تبلیغاتی بر دیوار شهر