مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-17سياسي

دولت به بانوان به جای نگاه ارزشی نگاه ابزاری دارد


اولویت بانوان اشتغال براساس تخصص و مدرک تحصیلی است اما دولت به جای نگاه ارزشی به بانوان تنها نگاه ابزاری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ نشست مطالبات مهم بانوان از دولت آینده با حضور جمعی از دانشجویان و فعالان دانشجویی در این خبرگزاری برگزار شد.

حمیده عزیزی پژوهشگر حوزه اقتصاد بین الملل هم با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری برای جمع آوری رای از بانوان سخن می گویند، گفت: اولویت بانوان اشتغال براساس تخصص و مدرک تحصیلی است اما دولت به جای نگاه ارزشی به بانوان تنها نگاه ابزاری دارد.

وی افزود: برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری متناسب با فضای انتخاباتی و شور انتخاباتی یکسری مسائل مربوط به بانوان را مطرح کردند و تنها به دنبال جمع آوری رأی بودندچراکه مموضوعاتی که به آن اشاره کردند به هیچ عنوان در اولویت زنان قرار ندارد.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه صحبت های کاندیداهای  ریاست جمهوری درباره زنان مورد انتقاد بسیاری از بانوان قرار گرفته است، تصریح کرد: درحال حاضر بانوان که 50 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهند به دلیل بالا رفتن سن ازدواج و پرداختن به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی انتظار دارند به ازای اخذ مدرک دانشگاهی و متناسب با تخصص خود در شغل مناسبی ایفای نقش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به بانوان به جای نگاه ارزشی نگاه ابزاری دارد

دولت به بانوان به جای نگاه ارزشی نگاه ابزاری دارد