مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-17سياسي

استقرار 5400 صندوق اخذ رأی الکترونیکی در مشهد


رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی به تاثیراستفاده از فناوری های جدید بر سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت: 5400 صندوق اخذ رأی الکترونیکی در مشهد مستقر می شود.

- به گزارش، محمدعلی نبی پور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین تمهیدات لازم برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بیان این که جانمایی تمام شعب تکمیل و اعضای شعب نیز انجام شده است، اظهار کرد: لیست نیروهای انتظامی و ناظرین هر شعبه بسته شده است، اقلام انتخاباتی در سطح استان توزیع و در سطح شهرستان ها نیز توسط فرمانداری ها و بخشداری ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام شعب از نظر پوشش مخابراتی تحت کنترل است، ادامه داد: در جهت تجهیز لجستیکی شعب، تمهیدات لازم پیش بینی شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

تخلفی در تجمع های انتخاباتی نداشتیم رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی به تمهیدات بهداشتی فرآیند برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: در طول ایام تبلیغات انتخابات بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا ، تجمعات در فضاهای بسته کاملأ ممنوع شد و در فضاهای باز نیز بر اساس ظرفیت آن فضا برگزار شد و در همین راستا، تجمعی که پروتکل ها را رعایت نکرده باشد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 5400 صندوق اخذ رأی الکترونیکی در مشهد

استقرار 5400 صندوق اخذ رأی الکترونیکی در مشهد