مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-17سياسي

همه برای وطن ...


فردا قرار است سرنوشت ایران و مردمانش با انتخاب من و تو و با دستان تک تک ما در پای صندوق های رأی رقم بخورد، فردا ایران، وطن، این کهن دیارِ با اصالت و سرافراز منتظر است تا افق های روشنی را برایش رقم بزنیم.

- ایسنا/همدان فردا قرار است سرنوشت ایران و مردمانش با انتخاب من و تو و با دستان تک تک ما در پای صندوق های رأی رقم بخورد، فردا ایران، وطن، این کهن دیارِ با اصالت و سرافراز منتظر است تا افق های روشنی را برایش رقم بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا دیشب به پایان رسید و اکنون سکوت و تنفسی 24 ساعته در دل شهرها و روستاهای کشور سایه افکنده تا مردمان این سرزمین فارغ از هیاهوی کاندیداها، فرصتی برای تدبر و اندیشه بیایند و انتخاب کنند.

رسانه های بیگانه ماه هاست که می خواهند انتخابات ما را زیر سوال ببرند، مهم ترین نکته این است که حضور مردم در انتخابات پشتوانه مردمی نظام را نشان می دهد و این پشتوانه مردمی، در اقتدار واقعی نظام و ایران، تأثیری بی نظیر دارد.

دیروز مقام معظم رهبری در سخنرانی که به مناسبت در پیش بودن انتخابات روز جمعه برگزار شد، به مسائلی از جمله لزوم مشارکت پرشور و حداکثری مردم، تبیین اهداف دشمنان در کاهش مشارکت و هم چنین راه حل مسائل و مشکلات پیش روی کشور پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه برای وطن ...

همه برای وطن ...