مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-17ورزشي

پیاده روی کاروان از حرم تا حرم، همزمان با دهه کرامت در ساوه


همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، کاروان زیارتی پیاده روی از حرم تا حرم، از حرم مطهر امامزاده اسحاق بن موسی الکاظم(ع) به سمت حرم مطهر امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم(ع) ساوه برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، کاروان زیارتی پیاده روی از حرم تا حرم، از حرم مطهر امامزاده اسحاق بن موسی الکاظم(ع) به سمت حرم مطهر امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم(ع) ساوه برگزار شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساوه در حاشیه برگزاری این آیین معنوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه این کاروان پیاده روز چهارشنبه 26 خرداد که منتسب به امام رضا(ع) است و همزمان با دهه کرامت بعد از اقامه نماز صبح از محل حرم مطهر امامزاده اسحاق بن موسی الکاظم(ع) به سمت حرم مطهر امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم(ع) که برادران امام رضا (ع) هستند، برگزار شد.

حمید کمالی با بیان اینکه این برنامه به همت اداره اوقاف و امور خیریه، دبیرخانه کانون خدمت رضوی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساوه و با حضور ارادتمندان به آستان مقدس ائمه اطهار (ع) برگزار شد، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این آیین معنوی مسیر حدودا 20 کیلومتری این بقاع متبرکه و شاخص شهرستان را پیمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی کاروان از حرم تا حرم، همزمان با دهه کرامت در ساوه

پیاده روی کاروان از حرم تا حرم، همزمان با دهه کرامت در ساوه