مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-17سياسي

خراسان شمالی در مشارکت رتبه چهارم کشور است


نمره متوسط حضور مردم خراسان شمالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 حدود 57 درصد بود و رتبه چهارم کشور ازنظر میزان مشارکت را کسب کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  بجنورد، محمدعلی شجاعی اظهار کرد: نمره متوسط حضور مردم خراسان شمالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 حدود 57 درصد بود و رتبه چهارم کشور ازنظر میزان مشارکت را کسب کردیم.

وی گفت: از مردم استان خواستاریم برای حفظ سرافرازی ایران اسلامی و ارج نهادن به خانواده های ایثارگران و شهدا پای صندوق های رأی بیایند و بدانند تک تک رأی آنان مهم است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز بدانند دولت های محلی خودگردان کوچک هستند که باید شرایط ایجاد درآمد پایدار را فراهم کنند.

وی بابیان اینکه مردم باید با آگاهی به کاندیداهای دارای برنامه رأی بدهند، افزود: نگاه ما به برگزاری انتخابات در استان نگاهی با تأکید بر رعایت قانون و انجام وظیفه است.

شجاعی عنوان کرد: اطمینان داریم در 28 خرداد امسال بار دیگر مردم خراسان شمالی افتخارآفرینی می کنند چون نگاه دشمنان نظام جمهوری اسلامی این است که به هرگونه ای که انتخابات برگزار شود بسته هایی برای هجمه باهدف جداسازی مردم از نظام آماده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی در مشارکت رتبه چهارم کشور است

خراسان شمالی در مشارکت رتبه چهارم کشور است