مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 02:252021-06-16سياسي

بخاطر 4 رای بیشتر، می ارزد!


پس از شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری بازار بنرها و پوسترهای انتخاباتی داغ و داغتر شده و هر به سمت که رو برمیگردانی چشمهای نامزدی به تو خیره شده است.

-   در و دیوار، ایستگاههای اتوبوس،جداول، میدان های شهر پر شده از تصاویر و شعارهای نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا،کاندیدهایی که خود قرار است در مدیریت این شهر نقش مهمی ایفا کنند.

طبق قانون انتخابات نصب پوستر در مکان هایی غیر از نقاط تعیین شده توسط ستاد انتخابات استان و شهرداری ممنوع است و تخلف انتخاباتی محسوب می شود اما کاندیداها و شاید طرفداران و حامیان شان بدون کمترین توجهی قانون را زیر پا گذاشته و با نصب پوسترهای کاندیداهای مورد علاقه خود شهر را به زباله دانی از تصویر نامزدها تبدیل کردند.

طرفداران نامزدها شهر را به گند کشیدند یکی از شهروندان ارومیه باابراز تاسف از وضعیت شهر گفت: همین نامزدها قرار است شهر را مدیریت کنند اما خودشان حداقل ترین حقوق را رعایت نمی کنند.

وی گفت: در و دیوار شهر پر است از پوستر و تبلیغ با وجود اینکه تابلوهایی برای نصب تبلیغات هست اما حامیان نامزدهای شوراها به هیچ جا رحم نکردند و سلسله وار عکس نامزد محبوبشان به رخ کشاندند و در واقع شهر را به گند کشاندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخاطر 4 رای بیشتر، می ارزد!

بخاطر 4 رای بیشتر، می ارزد!