مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-16سياسي

مشارکت حداکثری مهمترین هدف کاندیداهای ریاست جمهوری است


رؤسای ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 در استان قزوین با امضای نامه ای مشترک از مردم خواستند تا در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

- ایسنا/قزوین رؤسای ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 در استان قزوین با امضای نامه ای مشترک از مردم خواستند تا در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

رؤسای ستاد 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری، 26 خرداد ماه در جلسه ای که در منزل شهید میانه ساز برگزار شد، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با هم به بحث و گفت وگو پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین سید شمس الدین موسوی شالی، رییس ستاد مرکزی آیت الله سیدابراهیم رییسی، حجت الاسلام مجید دایی دایی رییس ستاد مرکزی سعید جلیلی، مهران قاسمی، رییس ستاد مرکزی عبدالناصر همتی، محسن فاطمی پور، رییس ستاد علیرضا زاکانی، مهدی مهدیخانی، رییس ستاد سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدحسین عباباف ها، رییس ستاد محسن رضایی در قزوین در این جلسه حضور داشتند.

سید شمس الدین موسوی شالی، رییس ستاد ابراهیم رییسی در استان قزوین، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری، تصریح کرد: ما مامور به این هستیم که وظیفه خودمان را به خوبی انجام دهیم تا به نتیجه برسیم، اگرچه نتیجه قابل پیش بینی نیست اما تلاش می کنیم؛ در برخی از دوره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مهمترین هدف کاندیداهای ریاست جمهوری است

مشارکت حداکثری مهمترین هدف کاندیداهای ریاست جمهوری است