موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-16سياسي

حضور آگاهانه مردم در انتخابات ضامن حل مشکلات جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: با مدیریت صحیح می توان بر مشکلات پیروز شد و حضور مردم در پای صندوق های رای نیز می تواند به این مدیریت صحیح کمک کند.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: با مدیریت صحیح می توان بر مشکلات پیروز شد و حضور مردم در پای صندوق های رای نیز می تواند به این مدیریت صحیح کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در شورای اداری چرداول با بیان اینکه آثار و برکات اعمال انسان تا چند نسل تداوم خواهد شد و برکات آن در حساب و کتاب خداوند متعال ثبت شده و صدقه جاریه خواهد بود،اظهار کرد: امروز هم رای دادن و حاضر شدن در پای صندوق های رای یک تکلیف است که آثار و برکات آن تا سال های آینده جاری خواهد بود و یکی از مهم ترین آثار آن اقتدار نظام اسلامی و امنیت پایدار است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای نقش مهمی در شکست تحریم ها دارد، ابراز کرد: عمل کارگزاران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در جامعه بسیار تاثیرگذار است، امروز دین مردم با عملکرد کارگزاران گره خورده است، عملکرد مسئولان باید به گونه ای باشد که مشوق مردم به نظام اسلامی باشد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امروز دشمنان و دوستان انتخابات 28 خرداد را رصد می کنند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به کارگزاران توصیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات ضامن حل مشکلات جامعه است

حضور آگاهانه مردم در انتخابات ضامن حل مشکلات جامعه است