مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-16سياسي

تقدیر مجمع ایثارگران از مهرعلیزاده پس از انصراف وی از کاندیداتوری در انتخابات 1400


شورای سیاسی مجمع ایثارگران در پیامی از محسن مهرعلیزاده به دلیل انصرافش از ادامه کاندیداتوری در انتخابات 1400 تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن این پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب آقای مهرعلیزاده کناره گیری شما از دور رقابت های انتخاباتی در شرایطی که عده ای درصدد حذف جمهوریت برآمده اند و در تلاشند تا بنیان های نظام جمهوری اسلامی را با حذف و حصر فرزندان انقلاب، متزلزل کنند، اقدامی شایسته و در خور تقدیر است.

بی شک ملت بزرگ ایران و جریان اصلاحات کار ارزشمند شما را ارج می نهد و از جنابعالی که تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نشده و خالصانه از عرصه نگران کننده کنونی کناره گیری کرده اید، کمال تشکر را دارند.

باشد که با همراهی همگان، توجه به رای و خواست مردم ایران، سرلوحه تصمیم گیران عرصه سیاست قرار گیرد و نگاه حذفی از مدیریت سیاسی کشور رخت بربندد.

بی شک در این مسیر سخت، ملت قهرمان ایران و جریان اصلاحات با همدلی و انسجام خود، در راستای احقاق حقوق عامه و اجرای همه فصول قانون اساسی به دور از هرگونه تنگ نظری و تبعیض گام بر خواهد داشت و همراهی و همدوشی شما نیز در این مسیر، اقدامی ماندگار خواهد بود.

در این مقطع، همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب باور داشتند، راهی جز بازگشت به مردم و توجه به مطالبات آنها نیست و همانا که جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مجمع ایثارگران از مهرعلیزاده پس از انصراف وی از کاندیداتوری در انتخابات 1400

تقدیر مجمع ایثارگران از مهرعلیزاده پس از انصراف وی از کاندیداتوری در انتخابات 1400