مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-16سياسي

چرا اصلاحات از همتی حمایت نکرد؟


جلسات شبانه اصلاح طلبان جهت تصمیم گیری در خصوص نامزد این جریان بی نتیجه خاتمه یافت و این جریان هیچ نامزدی را در این دوره حمایت نمی کند.

علت این اقدام چیست؟ - فارس پلاس؛ شماره 33 انتخابات پلاس : پس از دو جلسه دیشب و پریشب نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان، هیچ اجماعی در این جریان ایجاد نشد.

در جلسه دوشنبه شب احزاب اصلاح طلب مسئله حمایت از همتی رای نیاورد.

باردیگر در جلسه سه شنبه شب این مسئله مطرح می شود و باردیگر نظر جمعی اصلاح طلبان این می شود که در این دور از انتخابات نامزدی معرفی نکنند.

حتی خاتمی که در دو دوره قبل ریاست جمهوری از روحانی حمایت کرده بود برای این دور از انتخابات ریاست جمهوری از هیچ نامزدی حمایت نکرد.

البته اغلب اصلاح طلبان از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرده اند اما مسئله آن است که این جریان نامزدی برای مردم معرفی نکرده است.

روایت اصلاح طلبانه از مشارکت بدون معرفی نامزد اصلاح طلبان در طول بیش از یک دهه یک ادعا داشته اند و آن این بود که نامزدهای اصلی و قدرتمند این جریان توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند.

در این دوره انتخابات نیز بهزاد نبوی در پیامی مردم را به مشارکت دعوت می کند و در همان پیام می گوید ما در شورای شهر مشکلی نداریم اما در ریاست جمهوری کاندیداهای قوی تر ما را رد صلاحیت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اصلاحات از همتی حمایت نکرد؟

چرا اصلاحات از همتی حمایت نکرد؟