مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-15حوادث

عقرب کثیف شکار شد


جوان 22 ساله ای که نگهبان فنس های یک زمین فوتبال است درحالی به اتهام اغفال کودکان و نوجوانان دستگیر شد که تجهیزات پلیسی غیرمجاز را نیز به همراه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای عقرب کثیف زمانی در شهرک مهرگان لو رفت که زمزمه تهدید و اغفال برخی از کودکان و نوجوانان در محل پیچید.

با گزارش این موضوع به کلانتری 31 مشهد، بلافاصله تحقیقات گسترده ای توسط نیروهای زبده دایره اطلاعات و با صدور دستوراتی از سوی سرهنگ احمد دهقان (رییس کلانتری) آغاز شد.

ماموران انتظامی در اولین مرحله از اقدامات پلیسی، منابع و مخبران محلی را به کار گرفتند و بررسی های غیرمحسوسی را در این باره ادامه دادند.

تحقیقات محرمانه پلیس با جمع آوری اسناد و مدارک درباره عقرب کثیف در حالی به شناسایی هویت وی انجامید که تعدادی از شهروندان نیز از رفتارهای این جوان 22 ساله (متهم) ابراز نارضایتی کردند.

هنوز بررسی های بیشتر برای ابعاد گزارش های دریافتی پلیس ادامه داشت که ناگهان وقوع حادثه ای هولناک در شهرک مهرگان روند تحقیقات در این پرونده را تغییر داد.

جوانی در تماس با نیروهای انتظامی ادعا کرد: از سر کار به منزل برمی گشتم که دیدم فردی برادر کوچکم را به زور سوار یک دستگاه پراید سفید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقرب کثیف شکار شد

عقرب کثیف شکار شد