مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-15بين الملل

قطر: اقدامات اسراییل در قدس نگران کننده است


وزیر خارجه قطر در نشست خبری مشترک با دبیر کل اتحادیه عرب در دوحه تاکید کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه قطر تشدید تنش ها در قدس و ادامه حملات رژیم صهیونیستی به اهالی قدس و مسجد الاقصی را نگران کننده خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر پس از نشست امروز وزیران خارجه اتحادیه عرب در دوحه در نشستی خبری گفت: عرب ها نگران اقدامات اسراییل در قدس و به خصوص محله الشیخ جراح و همچنین راهپیمایی پرچم و تخلیه باب العامود از فلسطینی ها هستند.

او درباره موضوع اصلی نشست امروز دوحه که موضوع سد النهضه بود، بر اهمیت امضای توافقی الزام آور در این خصوص که حقوق همگان را مصون دارد، تاکید کرد.

عبدالرحمن آل ثانی گفت: کشورهای عربی از میانجی آفریقایی می خواهد، اطمینان حاصل کند که هیچ اقدام یکجانبه ای نیست که به منافع مصر یا سودان آسیب بزند.

وزیر خارجه قطر روابط کشورش با مصر را نیز در مسیری با رویکرد مثبت دانست و گفت: ما به روابط خوب با همه کشورهای عربی چشم دوخته ایم.

او قدرت و انگیزه کشورهای عربی را برای پیشبرد برنامه هایشان در منطقه بسیار مهم دانست و گفت: قطر به کشورهای دوست و برادر خود هر کمکی که از او بخواهند ارائه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: اقدامات اسراییل در قدس نگران کننده است

قطر: اقدامات اسراییل در قدس نگران کننده است