مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-15اقتصادي

آماده تأمین آب شرب در صورت بحران تنش آبی هستیم


مدیر عامل آبفای گیلان با اشاره به پیش بینی بروز تنش آبی در 313 روستای استان، گفت: آماده تأمین آب آشامیدنی در صورت بروز بحران هستیم.

- ، سید محسن حسینی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با موضوع تنش آبی گیلان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه در سال آبی جاری با کاهش 40 درصدی نزولات جوی مواجه هستیم.

وی به آمادگی آبفای گیلان در قالب ستاد پایش تنش آبی اشاره کرد و افزود: در صورت بروز تنش آبی چهار دستگاه بسته بندی آب شرب با ظرفیت هشت هزار لیتر در ساعت آمادگی بسته بندی آب شرب و انتقال آن به روستاها و مناطق مورد نیاز به صورت رایگان را دارد.

حسینی با اشاره به اینکه هزار و 718 روستا تحت پوشش آبفای گیلان است، تاکید کرد: پیش بینی می شود در 313 روستا تنش آبی به وجود آید اما آبفای گیلان تمهیدات لازم را برای مدیریت بحران در دستور کار خود دارد.

وی با تأکید به ضرورت همکاری بیش از پیش دهیاران با مجموعه آبفا در مدیریت تنش آبی در روستاها، تصریح کرد: یک میلیون و هشت هزار مشترک در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 955 هزار مصرف کننده خانگی بوده و 654 حلقه چاه نیز در سطح استان فعال است.

حسینی با اشاره به وجود 576 دهنه چشمه و 13 تصفیه خانه در استان، اضافه کرد: تأسیسات بسیار گسترده ای در استان وجود دارد که بزرگترین آن تصفیه خانه گیلان با ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده تأمین آب شرب در صورت بحران تنش آبی هستیم

آماده تأمین آب شرب در صورت بحران تنش آبی هستیم