مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-15سياسي

پیشنهاد صندوق نوآوری به وزارت امورخارجه برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست با معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: با توجه به اهمیت صادرات در سال «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» توسعه صادرات امسال با قوت مضاعف در صندوق نوآوری دنبال می شود.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست با معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: با توجه به اهمیت صادرات در سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسعه صادرات امسال با قوت مضاعف در صندوق نوآوری دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی وحدت در جلسه ارائه گزارش برنامه ها و اقدامات صندوق در حوزه توسعه صادرات دانش بنیان که با حضور دکتر مهاجر معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه برگزار شد، گفت: صندوق نوآوری به عنوان نهاد تامین مالی شرکت های دانش بنیان خدمات متنوعی اعم از اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی، حمایت بلاعوض از حضور شرکت ها در نمایشگاه ها، اعزام و پذیرش هیات های تجاری و پایگاه های صادراتی را در راستای کمک به توسعه بازارهای صادراتی شرکت های دانش بنیان تدارک دیده است.

وی با اشاره به اهمیت مسئله توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، اظهار کرد: با کمک وزارت امور خارجه، صندوق ضمانت صادرات، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه تجارت باید کارگروهی تشکیل داده و برای توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان تقسیم کار کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد صندوق نوآوری به وزارت امورخارجه برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان

پیشنهاد صندوق نوآوری به وزارت امورخارجه برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان