مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-15سياسي

محدودیت ‎های تردد روز انتخابات لغو می ‎شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: محدودیت های شبانه تردد روز انتخابات مصادف با جمعه 28 خرداد ماه لغو خواهد شد؛ این اقدام در راستای تهسیل تردد شهروندان در دستورکار قرار گرفته است.

- غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت وگو با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ایام انتخابات فعالیت ستادها شبانه انجام می شود، گفت: با توجه به اینکه صبح روز جمعه تا شامگاه همین روز، مصادف 28 خرداد سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود محدودیت های تردد کرونایی لغو خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز لغو محدودیت های شبانه را مختص شب انتخابات دانست و بیان کرد: این اقدام موقتی در دستورکار قرار گرفته است و با هدف تسهیل در تردد شهروندان پیش بینی و اجرا خواهد شد.

  شرق اظهار کرد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی البرز درمناطق مختلف شهری  و محل های تعیین شده شهروندان برای پیشگیری از هرگونه گره ترافیکی همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور داشته باشند.

به گفته وی امسال حدود 238 هزار راننده  وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه در این استان اعمال قانون شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ‎های تردد روز انتخابات لغو می ‎شود

محدودیت ‎های تردد روز انتخابات لغو می ‎شود