مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-15سياسي

تحقیقات کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا درباره جاسوسی دولت ترامپ از خبرنگاران


رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای مطبوعاتی گفت، کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درباره تلاشهای ادعایی دولت ترامپ برای جاسوسی کردن از دشمنان سیاسی در رسانه ها و در کنگره در ضمن تحقیق در مورد درز اطلاعات محرمانه به مطبوعات، - رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای مطبوعاتی گفت، کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درباره تلاشهای ادعایی دولت ترامپ برای جاسوسی کردن از دشمنان سیاسی در رسانه ها و در کنگره در ضمن تحقیق در مورد درز اطلاعات محرمانه به مطبوعات، خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جری ندلر، رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در این بیانیه عنوان کرد: کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درخصوص تجسس دولت ترامپ از اعضای کنگره، رسانه های خبری و طرفهای دیگر خواهد پرداخت.

من به کارکنانم دستور داده ام تا بدون تاخیر این کار را شروع کنند.

ندلر تاکید کرد، وزارت دادگستری دولت ترامپ از تحقیقات کیفری به عنوان بهانه برای جاسوسی کردن از کسانی که به عنوان دشمنان سیاسی این رییس جمهور سابق تلقی می شدند، استفاده کرد.

ندلر گفت: کنگره آمریکا باید کار را برای وزارت دادگستری به منظور جاسوسی کردن از قانونگذاران یا رسانه های خبری فوق العاده دشوار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا درباره جاسوسی دولت ترامپ از خبرنگاران

تحقیقات کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا درباره جاسوسی دولت ترامپ از خبرنگاران