مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-14سياسي

6000 پلیس امنیتِ انتخابات در کرمانشاه را تامین می کنند


‍ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امینت برگزاری انتخابات پیش رو، گفت: برای این مهم شش هزار نیرو که عمده آنها در شعب اخذ رای مستقر خواهند بود، - 6000 "پلیس" امنیتِ انتخابات در کرمانشاه را تامین می کنند ایسنا/کرمانشاه ‍ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امینت برگزاری انتخابات پیش رو، گفت: برای این مهم شش هزار نیرو که عمده آنها در شعب اخذ رای مستقر خواهند بود، به کارگیری می شوند.

سردار علی اکبر جاویدان در جلسه شورای فرماندهان انتظامی استان کرمانشاه که با حضور عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای پوشش امنیتی همه شعب اخذ رای چه در شهرها و چه روستاها اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج هم برای امنیت همه جانبه هزار و 942 شعبه اخذ رای به کمک پلیس خواهند آمد، گفت: امیدوارم با فراهم کردن امنیت لازم شاهد حضوری پرشور و گسترده در انتخابات باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت همواره خط قرمز پلیس بوده است، گفت: در عرصه انتخابات هم وضعیت به همین شکل بوده و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون گذشت با افرادی که بخواهند کوچکترین اخلال و بی نظمی در جریان برگزاری این رویداد مهم ایجاد کنند، برخورد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 پلیس امنیتِ انتخابات در کرمانشاه را تامین می کنند

6000 پلیس امنیتِ انتخابات در کرمانشاه را تامین می کنند