مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-14سياسي

مهم ترین مسائل مغفول فرهنگی توسط نامزدها/ «فرهنگ» را از حاشیه به متن دولت بیاورید


کمتر از چند روز مانده تا جشن انتخابات 1400ریاست جمهوری، اما هنوز هم اهالی فرهنگ از اینکه موضوعات و مسایل فرهنگی در دولت آتی چه خواهد شد، گلایه داشته و خوهان برنامه نامزدها در این عرصه هستند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه فرهنگ ـ نفیسه اسماعیلی: روزهای منتهی به انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری به حدی رنگ و بوی سیاست و اقتصاد گرفته که گویی فرهنگی وجود ندارد که حرفی هم از او در میان نیست.

در این مجال قصد داریم در مراتب مختلف به مساله امروز فرهنگ بپردازیم؛ امری که بازگو نشدن چالش این روزهایش فریاد گلایه اهالی آن را بلند کرده است.

بعد از معرفی نکردن مشاوران کاندیداهای ریاست جمهوری و بیان دیدگاه ها در حوزه فرهنگ برای همگان و اهالی این بخش، سوال است که آیا اصلا فرهنگ در دولت آتی جایگاهی ملموس نه نمایشی خواهد داشت؟ * فرهنگ ملموس نه نمایشی کمی به عقب برگردیم.

سال 92 همان زمانی که که کرونا را هم اضافه کرد که فضا را ابتدا به سمت تعطیلی و سپس رکود برد، اما به واقع چرا کوچک ترین مسائل هم حل نشده باقی ماند.

مشکلات که تمامی ندارد، اما اگر دولت تدبیر و امید در یکی از حوزه ها یعنی کاغذ به چند تذکر رهبر انقلاب گوش داده بود و تدبیر درستی اتخاذ می کرد، امروز بازار کاغذ ـ این کالای استراتژیک ـ این چنین درگیر التماس به یک واردکننده برای تزریق کاغذهای وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مسائل مغفول فرهنگی توسط نامزدها/ «فرهنگ» را از حاشیه به متن دولت بیاورید

مهم ترین مسائل مغفول فرهنگی توسط نامزدها/ «فرهنگ» را از حاشیه به متن دولت بیاورید