مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-14سياسي

ترویج دهنگان نرفتن پای صندوق رای، دلسوز مردم نیستند


بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، کسانی که نرفتن مردم به پای صندوق رای را ترویج می دهند، دلسوز مردم نیستند.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، کسانی که نرفتن مردم به پای صندوق رای را ترویج می دهند، دلسوز مردم نیستند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز (24 خردادماه) در جلسه شورای اداری ابهر، با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات پیش رو بسیار مهم و حساس است، تصریح کرد: برخی در تلاش برای القای دلسردی مردم از انتخابات و نظام هستند اما باید اصل حضور در این عرصه جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب ما فرمان داده است که آحاد مردم باید در انتخابات شرکت کرده و هر خانه یک ستاد انتخاباتی باشد، ادامه داد: تاکنون 37 دوره انتخابات در کشور برگزار شده که در اکثریت آن ها مشارکت بالای 50 درصد ثبت شده است.

این کارشناس دینی با اشاره به حضور رای اولی ها در انتخابات، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال به علت شیوع کرونا امکان برگزاری جلسات دورهمی برای رای اولی ها میسر نبود، از ظرفیت شبکه شاد می توان در راستای آگاه سازی دانش آموزان درباره نقش سرنوشت ساز انتخابات برای کشور استفاده کرد.

رحیمی با تاکید بر اینکه این انتخابات لیله القدر انقلاب است، یادآور شد: اگر می خواهیم دشمنان بر ما مسلط نشوند باید حساب انتخابات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج دهنگان نرفتن پای صندوق رای، دلسوز مردم نیستند

ترویج دهنگان نرفتن پای صندوق رای، دلسوز مردم نیستند