مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-14سياسي

کلمه، شعله ای جاودان در سپهر دانایی و خرمندی


موزه مطبوعات آذربایجان، به عنوان میراثی محتشم و ارجمند، گنجینه ای از کلمات روشن است که از دیروز تا همیشه همچون چراغی در دل تاریخ ماندگار خواهد یود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرینوش اکبرزاده عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی در آیین گشایش گنجینه و موزه مطبوعات استان ، با اشاره به اهمیت این اتفاق  اظهار داشت: از یک دهه قبل تلاش های بسیاری برای تاسیس این موزه صورت گرفته که ادای دینی به همه نگارندگان این مرز و بوم، از صدر مشروطه تا امروز است؛ روند ارزشمندی که به تمام روزنامه نگاران این عصر انگیزه داد تا قلم به دست بگیریم و از آگاهی و روشنگری بنویسیم تا در حد توان برای بالندگی و ارتقای جامعه مان گام برداریم.

فرینوش اکبرزاده در مراسم خانه تاریخی کلکته چی که با حضور وزیر میراث فرهنگی، استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل میراث فرهنگی استان، اهالی رسانه و مدیران استانی افزود: همه اسنادی که در این موزه هستند و در حال حاضر رواتیگر قصه های دوران مشروطه هستند، مجالی به ما می دهند که ما سیر این رشد و تحول را ببینیم و برای بهتر شدن موقعیت خودمان اقدام کنیم.

  مسئول پیگیری امور راه اندازی و تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان، شناخت دیروز را سرچشمه پر نور رفع مشکلات امروز دانشت و تصریح کرد: فقط با تعمق در مطبوعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلمه، شعله ای جاودان در سپهر دانایی و خرمندی

کلمه، شعله ای جاودان در سپهر دانایی و خرمندی