مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-14ورزشي

آن چه مهدی قائدی دارد و پیام صادقیان نداشت


انگار که میراث نیمار بین این دو نفر تقسیم شده است؛ حواشی ستاره سرخوش برزیلی به پیام صادقیان رسیده و مهارت و تکنیک داخل زمینش نصیب مهدی قائدی شده است! - انگار که میراث نیمار بین این دو نفر تقسیم شده است؛ حواشی ستاره سرخوش برزیلی به پیام صادقیان رسیده و مهارت و تکنیک داخل زمینش نصیب مهدی قائدی شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: نمایش کوتاه اما درخشان مهدی قائدی در دیدار تیم ملی برابر کامبوج همه چشم ها را خیره کرد.

اگر چه این بازی ساده نمی توانست محک جدی برای هیچ بازیکنی باشد اما ستاره ریزنقش تیم ملی با تسلط مثال زدنی اش بر توپ قیامت کرد؛ هم پاس گل داد و پنالتی گرفت و هم یک گل زیبا به ثمر رساند.

حالا همه جا حرف از اوست؛ در داخل کشور با خداداد عزیزی مقایسه اش می کنند و بین ستاره های خارجی هم او را شبیه نیمار برزیلی می دانند.

قائدی البته نخستین بازیکن ایرانی نیست که این لقب را دریافت می کند.

سال ها پیش از او، پرسپولیسی ها پیام صادقیان را به این نام می خواندند، اما شماره 11 قرمزها حالا فرسنگ ها دور از این حال و هوا به سر می برد.

انگار که میراث نیمار بین این دو نفر تقسیم شده است؛ حواشی ستاره سرخوش برزیلی به پیام صادقیان رسیده و مهارت و تکنیک داخل زمینش نصیب مهدی قائدی شده است! هر دو زمین خوردند اما.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن چه مهدی قائدی دارد و پیام صادقیان نداشت

آن چه مهدی قائدی دارد و پیام صادقیان نداشت