مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-14اقتصادي

حجازی: داروی گیاهی رسپیرووت باریج توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت داروسازی باریج اسانس لاله حجازی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس نیازسنجی متقاضیان حوزه بیماری های طیور و با هدف جلوگیری از خروج ارز، - مدیر عامل شرکت داروسازی باریج اسانس گفت: داروی جدید گیاهی دامپزشکی رسپیرووت باریج این شرکت توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت داروسازی باریج اسانس لاله حجازی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس نیازسنجی متقاضیان حوزه بیماری های طیور و با هدف جلوگیری از خروج ارز، مرکز تحقیقات شرکت دانش بنیان داروسازی باریج اسانس سال گذشته مطالعات و پژوهش ‎هایی برای تولید داروی رسپیرووت باریج آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این داروی گیاهی پس از تامین نیاز بازار های داخلی به خارج کشور صادر شد، توضیح داد: رسپیرووت باریج از نظر فرمولاسیون مشابهی ندارد و مرغداران می توانند برای رفع بیماری های تنفسی طیور و دام ها این داروی را با اطمینان خاطر جایگزین دارو های شیمیایی و گیاهی دیگر کنند.

حجازی دز مصرف پایین با تاثیر زیاد داروی رسپیرووت باریج را بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: نوع فرموالاسیون، درصد ماده موثره، نوع مواد استفاده شده، افزایش سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجازی: داروی گیاهی رسپیرووت باریج توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد

حجازی: داروی گیاهی رسپیرووت باریج توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد