مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-14سياسي

رأی ندادن مشکلی را حل نمی کند


رییس  دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: با نیامدن مردم در در پای صندوق های رای مشکلی از مشکلات موجود حل نمی شود و تجربه نشان داده همیشه بدترین انسان ها به واسطه عدم حضور بهترین انسان ها عنان اجرای امور کشور را به دست می گیرند.

- ایسنا/البرز رییس  دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: با نیامدن مردم در در پای صندوق های رای مشکلی از مشکلات موجود حل نمی شود و تجربه نشان داده همیشه بدترین انسان ها به واسطه عدم حضور بهترین انسان ها عنان اجرای امور کشور را به دست می گیرند.

حامد باقری فراهانی در نشست مطبوعاتی با موضوع انتخابات 28 خرداد اظهار کرد: انتخابات در همه نظام های مردم سالار فرصتی است که مردم بتوانند افراد ناتوان را کنار بگذارند و افراد اصلح و توانمند را روی کار بیاورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: انتخابات فرصت خوبی است که مردم با بررسی توانمندی، عملکرد گذشته و صلاحیت نامزدها، سرنوشت چهار سال آینده خود را تعیین کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امروز کشور هم نشأت گرفته از انتخاب های قبلی ماست که این امر حساسیت انتخاب اصلح را دو چندان می کند.

باقری اضافه کرد: هر کس به فراخور توان خود باید تنور انتخابات را گرم کند چون چه 80 درصد مردم پای صندوق های رای حاضر شوند چه 40 درصد و یا کمتر باز هم با رای های اخذ شده رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی ندادن مشکلی را حل نمی کند

رأی ندادن مشکلی را حل نمی کند