مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-14سياسي

در نشست پرسش و پاسخ نامزدهای شورای شهر جیرفت با دانشجویان چه گذشت؟


شامگاه 23 خردادماه نشست پرسش و پاسخ تعدادی از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جیرفت به میزبانی معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد جیرفت برگزار شد.

- ایسنا/کرمان شامگاه 23 خردادماه نشست پرسش و پاسخ تعدادی از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جیرفت به میزبانی معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد جیرفت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف تقویت روحیه مطالبه گری و از طرفی ملزم بودن مسوولان به پاسخگویی و شفاف سازی عملکرد، طرح ها و برنامه های خود باید نسبت به برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، مناظره ها و تریبون های آزاد با رویکرد مشارکت دانشجویان و جوانان چنان عمل شود که همگان در هر سطحی بدون هراس، رغبت به حضور پیدا کنند اما اینکه افرادی در جایگاه کاندیدای شورای اسلامی که قرار است روزگاری در پارلمان شهری به عنوان نماینده مردم تصمیم گیری کنند از پاسخگویی به یک جمع دانشجویی حداکثر 20 نفره طفره می روند، قابل انتظار نیست اما اینکه در یک تالار گفتگو اعم از مجازی یا حضوری تبادل نظر صورت بگیرد احترام به افکار عمومی است.

در همین راستا معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت شامگاه 23 خردادماه در آستانه سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست پرسش و پاسخ نامزدهای شورای شهر جیرفت با دانشجویان چه گذشت؟

در نشست پرسش و پاسخ نامزدهای شورای شهر جیرفت با دانشجویان چه گذشت؟